Januari

Januari har gått väldigt fort, varit sjuk, spelat in lite reklamfilm, åkt en massa snowboard, o festat lite grann..

Nu äre slut o FEBBAN kommer nu, sen mars,april HEM, eller hem ska ja inte, utan ja drar mig nog mot stockholm...

Simon, robb o min bror Niklas har flyttat till sthlm, inte tillsammans men nu har jag väldigt mycket kärt folk där.. bara mamma o pappa som saknas! haha

Håller mig i sthlm i 40 dagar tills ja åker till Tanzania,...


Men men, PAPPA Om du läser detta, KOM HIT O DRICK EN RINGNES me mig! (öl för alla som inte vet)


Till slut så bjuder jag på lite Zen mechanics, bra musik i mina öron, hälften av alla som läser detta spyr nog när ni hör musiken!, CIAAO


Kommentarer
Postat av: mamma

http://www.youtube.com/watch?v=gEuP3TZIfEw

Lyssna på den här, bandet är från Norge.



Kram mamma

( jag gillar oxo öl......)

2010-02-12 @ 13:33:13
Postat av: Adam

Haha, ja men ingen ide o skriva kommentarer till dig för du har inte läst bloggen :D, bra att du skaffat internet så kan man tjata lite här på dig! :D

2010-02-12 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0